Zarządzanie to działanie kierownicze obejmujące planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie procesów i osób w firmie. To również metody ustalania i osiągania celów organizacji poprzez organizowanie pracy innych osób, a także dysponowanie zasobami firmy.

W tym dziale zajmiemy się różnymi podejściami do zarządzania i systemami stosowanymi na rynku. Poznasz metody zarządzania projektami, a także narzędzia pozwalające zarządzać poszczególnymi działami, wyznaczać i wdrażać strategię w firmie, a nawet budować sprzyjającą kulturę organizacyjną w firmie.

W tym wpisie będę regularnie, wraz z rozwojem bloga, umieszczał kolejne tematy związane z tym działem, tworząc regularnie uzupełnianą „Encyklopedię zarządzania”.

Napisz, proszę, w komentarzu, czego sam chciałbyś się dowiedzieć w tym temacie. Na pewno to uwzględnię, przygotowując kolejne wpisy.

Jeśli potrzebujesz kursu traktującego o tematyce rozwoju umiejętności zawodowych – zapraszam do programu e-learningowego Business Skills Academy, trwającego aż 365 dni.

———–

Od innych możesz wymagać tyle, ile wymagasz od siebie. Oto dlaczego.

Szymon Berbeka on sabyoutubeSzymon Berbeka on sablinkedinSzymon Berbeka on sabinstagramSzymon Berbeka on sabgoogleSzymon Berbeka on sabfacebook
Szymon Berbeka
Szymon Berbeka
Od ponad 10 lat związany jestem z branżą szkoleń i konsultingu. Uczę efektywniej pracować i skutecznie zarządzać. Pasjonuje mnie psychologia i marketing. Prowadzę 2 firmy. Moje wypowiedzi m.in. znajdziesz TU, TU i TU.
Zawodowo jestem najbardziej dumny z TEGO i TEGO.
Wierzę, że rozwój wynika ze zrozumienia.