Know-how to termin pochodzący z jęz. angielskiego, który dosłownie można przetłumaczyć jako „wiedzieć-jak”. Ten dział będzie najbardziej techniczny i niszowy, ponieważ będę tu opisywał precyzyjne sposoby na wykonanie określonych zadań związanych z pracą bądź prowadzeniem własnej działalności.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak zrobić prognozę wpływów, specyfikację biznesową czy analizę rynku; jeśli chcesz poznać narzędzia i modele służące do identyfikowania grupy docelowej, zdobywania przewagi konkurencyjnej i wdrażania strategii cross-sale – ten dział służy właśnie temu!
Metodologię, wiedzę i narzędzia, które wniosą nową perspektywę dla Twojej firmy i zadań, będę umieszczać tu sukcesywnie.
W tym wpisie będę regularnie, wraz z rozwojem bloga, umieszczał kolejne tematy związane z tym działem, tworząc regularnie uzupełnianą „Encyklopedię know-how”.
Napisz, proszę, w komentarzu, czego sam chciałbyś się dowiedzieć w tym temacie. Na pewno to uwzględnię, przygotowując kolejne wpisy.
Jeśli potrzebujesz kursu traktującego o tematyce rozwoju umiejętności potrzebnych w pracy, których zabrakło w szkole – zapraszam do programu e-learningowego Business Skills Academy, trwającego aż 365 dni.